Sunday, January 4, 2009

Girun

Begav oss till Kiruna och besökte släktingarna, det var nog tur i oturen att jag inte hann på Wedins där de hade rea och kussen hade hittat ett par jättefina stövlar för endast trehundra spänn. Jag har köpt två par stövlar under min semester och det får nog räcka! (Fast de var himla fina...)Men som alltid var det trevligt att träffa släktingarna eftersom vi alltid stått varandra väldigt nära i min familj.

Nu är det inte så många dagar kvar och som alltid innan jag ska resa härifrån blir jag lite lätt nostalgisk och lite ledsen i hjärtat (ja redan, fast det är fyra dagar kvar). Ibland är det så jobbigt att känna så mycket som jag gör. Jag är expert på att känna allting till fullo och lika mycket expert på att dölja mina känslor.

Imorgon måste vi bege oss ut på stan för att inhandla lite presenter. Jag hittade en vojlock, eller SCHABRAK som det heter nuförtiden och mest påminner om en vas som faller i golvet, på Dollarstoren (Dollar-Tore som pappa säger!) för endast hundra spänn och funderar om jag ska handla en sådan till Demon..
Ska dricka upp mitt kaffe och fortsätta läsa min bok...

No comments: