Thursday, January 29, 2009

Eastwood och Westwood


Träffade Sandy ikväll, det var mycket trevligt...(Hon bor i Westwood.) Det var henne jag startade ett t-shirt företag (S&M Chic) för nåt år sen (nej, det gick ju inte så bra, men vi försökte ialla fall!!)

Min chef sa förresten att han funderade på att köpa en stor kniv till mig ( här mätte han ut 30 centimeter med händerna) som jag kunde ha när jag promenerade med hundarna, eftersom det är så många coyotes omkring. Jag försökte förklara att de skulle nog inte ge sig på mig om jag promenerar med fyra eller fem hundar, varav två ganska stora. Jag hade nog inte kommit så långt heller, för den delen, om jag knatat omkring med ett mindre svärd i ett bostadsområde. Märkligare saker har jag gjort. En gång klädde jag ut mig som nån slags palsternacka i grön klänning och mössa med drontar på (se bild) och gick omkring på Hollywood Boulevard bara sådär. Gott folk, jag kan inte förklara det. Det bara föll mig in och jag gjorde det!

1 comment:

yoakeem said...

HAHAHAHA. Underbart!