Wednesday, January 21, 2009

Rain, rain go away go away


I söndags träffade jag Ia för en fika i Beverly Hills, det var trevligt. Annars var nog helgen ganska lugn, var till stallet såklart men det var nog allt jag gjorde i söndags... Ikväll kommer Ali över på middag, vet inte vad jag ska laga ännu, nån som har tips?
Det verkar som om Sunny California kanske kommer att få lite regn, vill inte. Jag tyckte det var skönt att komma till Sverige och få ta på sig en kofta men sen när man var tillbaka här så var det underbart skönt att gå omkring i t-shirt. Däremot är min hy torr som fnöske och jag måste smörja in mig med olivolja varje dag.
Ska ta mig till ett mall om en stund, har lovat en kompis i Sverige att köpa ett par öronhängen åt henne...Själv är jag ju pank efter resan och kan på min höjd köpa...nej , inte ens det kan jag.

No comments: