Saturday, January 17, 2009

Kolla !!

Jag ska oooa hela natten, oooa hela dan...

Ialla fall. Sa här har min dag varit:

05.45 Vaknar efter att ha lagt mig innan kl 9 p.m ( ja, jag vet och jag skäms!)
09.30 Upp och jobba och då har jag surfat en massa innan dess, läst folks bloggar så det känts som jag läst deras dagböcker och även skummat över nyheterna
10.15 Ringer Luis, ber honom släppa ut Demon
11.00 Glendale och köper coolant hos dealern (till bilen, jag har lagt av med sånt)
12.00 Trader Joe's och handlar mat för $100.06
2 p.m Jag är trött men har slutat jobba, läser en bok av Michael Connelly som jag för övrigt läst i sträck i två dar. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och funderar över varför han aldrig ler på sina författarfoton. Borde även jag träna in en seriös författarpose eller är det bättre att vara Hollywood? Note to self: Ring tandläkaren och boka in teethcleaning.
4 p.m Städar dasset och slänger in fem par skor i förrådet efter inrådan av maken
6 p.m Matt hälsar på, vi äter Thai som jag lagar
9.07 p.m Here we are now, entertain us

No comments: