Wednesday, June 4, 2008

Mitt band




Jag har inte namnt det men jag ar med i ett band. Markus och jag bildade bandet for ett par år sen och har hittills kommit så långt att vi har ett tema for vårt skivomslag. Vi har vetat att vi velat ha en spark med i bilden, men nu ar det mer konkret, nu har vi kommit overens om sjalva posen med sparken. Dessutom har vi bestamt at vi ska se valdigt sura och arga ut på alla bilder och aven nar vi spelar.  Det har ar vad vi repat under helgen, på Linns babyshower; jag tycker det ser ratt bra ut. Vi ar ju valdigt seriosa med det har och det tycker jag att bilderna speglar.

3 comments:

Digidiva said...

Älskade Moxan! Tänk, där går du omkring, på andra sidan atlanten, i L.A, i exakt samma klänning som jag har på mig idag! Det känns som vi fått en ny, djupare dress-connection nu:-D

Swedeheart said...

Jamen absolut karaaste Pejvan! =D

yoakeem said...

Alltså, den skivan komer jag att köpa. Spelar inte nån roll hur det låter. Det är ju skivomslaget man vill åt! Får man med en idolposter om man köper ett av de 100 första exemplaren?