Friday, June 20, 2008

Aprikoser,varme,kaffekoppar och midsommar

Vantar på att Ashlee ska bli fardig så ska vi dra till Lars på BBQ. For bovelen vad vi har haft det varmt har sista veckan. Åtta satt jag i sadeln i morse och andå holl jag på att smalla av. Temperaturen har legat kring 40 grader.
 Jag har bott på denna adressen i fem år och forst haromdagen upptackte jag hur goda aprikoserna som vaxer precis utanfor dorren ar. Dar ser man hur bra jag ar på att ata frukt..
Var pa Farmers Market vid The Grove idag, kopte några kaffekoppar och frukt (!)
OK nu ar mannen klar så vi ska dra.
Gla' midsommar!!

2 comments:

Gunilla said...

Hoppas att du hade en trevlig midsommar! Vi dansade runt en midsommarstang faktiskt,som Swedes dowunder-klubben hade ordnat!
Nu pratar vi om att stanna har i AUS igen..hattar hit och dit och kan aldrig bestamma oss!
Kramar

Gunilla said...

40 grader forresten! Vad ar detta!!!!?