Sunday, June 29, 2008

Dressage festival of the champions

Var och kollade på uttagningarna till OS ( dressyr) som var i San Juan Capistrano. Så himla duktiga ryttare att man nastan smaller av! Vann gjorde Steffen Peters som ar en av mina favoritryttare! Vadret var toppen, sallskapet trevligt och stamningen god så det finns inget att klaga over. Jo mojligen att det enda som fanns for vegetarianer var en trist sallad med endast salladsblad, två små tomater och lite lite rivna morotter. Jag var hungrig som en varg kan jag saga nar dagen var slut. Nu ar jag så trott, man blir ju det av att sitta i solen en hel dag.
Igår var jag i stallet ganska lange, red Demon och så en svang på Bella som har en agare som ar radd for henne fast hon ar varldens snallaste. Jag tog ut henne en svang med Ali och Anne vilket Bella tyckte var jatteroligt. Ska ta ut henne på fredagar tankte jag så hon får komma ut och se lite.
Nog om hastar, alla ar inte lika hastintresserade som jag!
Var aven  till Beverly Hills igår och inhandlade en ryggsack till maken som åker till Europa under två veckor till hosten, och så lite klader till oss båda. Jag hittade ett par skor, två linnen, två trojor, en klanning..ja det var val allt.
Over and out!

2 comments:

rewdboy said...

nu förstår du varför folk äter kött. det är inte bara gott. man blir mätt åxå..

Swedeheart said...

Man blir matt av veg mat med, men lite salladsblad ar inte direkt vad min kropp ar van vid...Lagg till lite andra gronsaker ,tofu etc och sa lite choklad pa det sa ar jag nojd! =)