Monday, June 9, 2008

Blue Monday

Tjaaa, vad har hant senaste dagarna...Drog med mig Irene till stallet så nu ska hon borja rida Evander en gång i veckan om allt funkar. Kul! 
Strosat på Melrose men holl mig från att shoppa. Vi har kakat ute under hela helgen så jag har atit massor av god mat. Los Feliz hade en liten streetfair sa dit gick vi igår en liten svang. Såg den "beromde" trollkarlen, aka Trollis, som gått på Rainbow ( rock klubb) under alla år men som still going strong. Han har sett likadan ut i alla år; stort, burrigt grått hår; gula, stora tander och ofta ikladd nån lila boljande historia. Ashlee gick och såg Indiana Jones men den var inte så bra sa han. Jag kollade Alpha Dog på tv igår, den var bra tyckte jag, många bra skådisar.
Var aven ut och gick med en klients hund på lordagen så jag jobbade lite, lite under helgen.
Som det verkar nu blir det ingen resa till Sverige under sommaren, trist. Åh jag hade så garna velat åka. Men kanske det blir av, vi får se.
Rockade loss till Thomas Rusiaks låt "Hiphopper" medan hundarna glodde medlidsamt på mig. 

No comments: