Sunday, June 15, 2008

Juni

Vad har jag gjort denna vecka, let me think... Jobbat,tranat,atit en massa saker jag inte borde atit, ridit, shoppat ( bara lite), sett Sex and the city med brudarna på det nya kopcentrat i Glendale som var valdigt fint och mysigt, volonterat pa Boxer Rescue, kollat filmer - hor och hapna, Rambo var faktiskt valdigt bra! - , tja, det ar val det tror jag. Vi har det valdigt varmt och skont och jag ligger inne med en skaplig bonnabranna. Till helgen ar det midsommar och det ar några fester som ordnas; dels midsommarfirande i en park ratt nara oss som några svenska tjejer brukar ordna varje år, dels en fundraising  med bbq,lotteri, band som spelar etc, på en gård som en svenska ager och så brukar Froken Fredag anordna firande varje år men det blir nog lite for långt att åka till det firandet kanns det som.
Ar supertrott och ska lagga mig relativt tidigt. Ashlee sitter och asgarvar till Superbad men sjalv orkade jag inte kolla den..Inte min humor, tror jag...

No comments: