Friday, June 27, 2008

Freitag

Ja då ar det fredag igen. Har inga planer for imorgon men på sondag ska vi och kolla på dressyruttagningarna infor OS. Vi ar ett gang på tio pers så det kommer att bli kul.
Tack for omtanken nar jag inte mådde så bra, det ar ju så ibland. Vissa dagar ar inte så kuliga. A glomde inte bort brollopsdagen, han ar bra på att komma ihåg saker - jag ar snarare den som inte bryr sig så mycket, forutom julen, den ar viktig for mig. Men A fixar och donar alltid infor hogtidsagar; ett år skulle vi och skjuta pistoler på en bana (  vi var for sena men tanken var god!) och forra året på min fodelsedag s var vi och korde ATVs - vilket for ovrigt var svinkul!! Så nej, det var inte for nåt sånt jag var ledsen. Men jag mår bra nu! =)
Det har faktiskt inte hant så mycket den har veckan. Jag har mest suttit och kollat mina favoritprogram på tv ( just nu Shear Genius på Bravo, Animal Cops på Animal Planet, Kathy Griffin på Bravo, hon ar for rolig) och kakat en massa choklad. Kul tjej!





1 comment:

yoakeem said...

Bra att du mår bättre nu. :) Puss!