Thursday, May 1, 2008

1 maj maj maj

Kan inte fatta att det ar torsdag och att helgen ar så nara! Tjohoo! Å andra sidan ar det val kanske inte så kul att tiden går så fort, if you know what I mean. 
Hade ridlektion idag som gick så bra så jag ar glad! Kristina trodde jag hade blott håret nar jag tog av mig hjalmen, sa svettig var jag. De som inte tror att ridning ar en jobbig sport har aldrig ridit! Jobbigt, men roligt! Och min Demon ar finast i varlden!!
Har varit på gymet varje dag hittills, funderar på att ta en session med en privat tranare, en session får man gratis av gymet, men jag har inte tagit mig i kragen annu...
Ska kanske pa The Mint och kolla på ett band ikvall. Fick reda på att The Cure spelar 30 eller 31 maj har, sa jag ska kolla upp biljetter plus att NIN spelar 6 september. Har inte varit på en stor konsert på lange, så det ar dags. 


1 comment:

yoakeem said...

Cure & NIN. Låter fantastiskt!