Monday, May 12, 2008

Hennes & Monica


Jag har varit så himla trott idag. Skippade gymet och shoppade på H&M istallet. Det tog ett tag men så for ett par år sen fick vi H&M till Los Angeles, gissa om jag blev glad! Nar de oppnade var det en lång ko runt karteret i flera veckor och vakter som stod vid dorrarna! Idag  hittade jag  en massa massa grejer men kopte inte allt aven om jag ville. Går inte dit sa ofta men hittar alltid nåt. 
På morgonen red jag lektion for Lasse Holmberg som ar en såå duktig ryttare och en utmarkt larare. KUL!! Jag red en clinic for honom for några manader sen men har hållit mig till Ali som tranare, men ska nog byta till Lasse aven om han ar dyrare, men man lar sig så mycket med honom. Vet bara inte vad jag ska saga till Ali, hon ar sa himla rar och snall och jag vill inte såra hennes kanslor. 
Kolla in vår hemsida for dog walking och dog treats...www.clawsandcritters.com
Forhoppningsvis kommer vår lilla sidebusiness att ta fart, vi har redan sålt en del treats och har en ståendes bestallning från Alex, chefen på pet groomingen.
Nej nu ska jag lasa en stund och dricka en kopp te.
Mr Snuggles på bilden ovan.

No comments: