Sunday, May 4, 2008

Lucha Libre




Ligger i sangen och laser tidningar och tar det lugnt. Helgen var bra. Gjorde inget speciellt i fredags, hade planer på att ta en margaritha eller två men beslot mig for att stanna hemma. I går lordag var vi ner till Venice och strosade och tittade på folk. Vi kopte en Vanilla Bacardi och juice som vi blandade och sippade på medan vi betraktade alla original som flockas nere på beachen. Vadret var helt underbart och Ashlee fick en fågelskit på handen. Efteråt var vi till Simon, Donna och lille sote Max och grillade.
Idag kande jag mig ratt slo så efter en kort ritt med Demon åkte jag hem och kakade nachos och kollade film. Ratt skont faktiskt! 
Tankvard graffiti - det syns inte så bra på fotot men det står: You are too blessed to be stressed.
Och lucha libre ar mexikansk maskerad wrestling, som den masken Ash har på sig. 

1 comment:

yoakeem said...

När jag ser den där masken så kommer jag att tänka på gruppen Jesus Jones som fanns i blrjan av 90-talet. Inne i konvolutet var det bilder på folk i sådana masker. Kommer också ihåg att jag tänkte klippa mig som snubben som spelade bas. Då hade jag mer hår än nu. Men det blev liksom inte av. Kanske lika bra...