Saturday, November 27, 2010

Thanksgiving



Har varit ledig denna vecka, hur skönt som helst. Har inte gjort speciellt mycket, mest njutit av att vara ledig. Demonstrerade Fur Free Friday i Beverly Hills och Barkworks som säljer valpar från puppy mills igår, det tog hela dagen. Mycket folk var det, cirka 150 i den förste demon och kanske 50 i den andra.
Ska iväg till stallet snart, hovis kommer. Vi har det KALLT här - ja naturligtvis inte om man jämför med Sverige just nu, men det är väldigt kyligt.
Thanksgiving firades i förrgår, vi var till A's morbror och fru och där var en hel del andra släktingar också, samt A's föräldrar. Hans moster är döendes så hela familjen var samlad. Det var trevligt trots omtändigheterna och jag hade med min Tofurky så jag åt middag jag också.
Måste börja handla julisar, jag har faktiskt handlat några men det är många kvar. Älskar att handla julisar men det gäller att hitta tid (säger jag som vart ledig hela veckan.)

No comments: