Monday, November 22, 2010

Ledig


Caroline och Ali -Ali rider Dimas
Det regnade hela lördagen men på söndagen hade vi faktiskt sol. Jag var i stallet under helgen, käkade lunch med Lars och har varit hemma och kollat film - det är i princip min helg. Jag är ledig from imorgon och det ska bli underbart skönt, måste passa hundarna såklart men det gör jag ju så gärna - de är ju med oss ialla fall. Torsdag är det Thanksgiving, jag får väl skaffa en Tofurky från Trader eller Whole Foods, de är väldigt goda. Riktig kalkon har jag aldrig smakat och kommer heller aldrig att smaka. Måste ta tag i julhandladet också, vilket jag tycker är väldigt kul. Jag älskar att handla presenter och julklappar!
Skypade med käraste Ann-Helen som bor i Italien och som jag inte sett på NIO år, men till jul kommer vi ses ialla fall, det ska bli så superkul, jag längtar verkligen!!
Ett tips: kolla The Walking Dead (går på AMC här i USA) som är SKITBRA!!

No comments: