Tuesday, November 9, 2010

Etiopen och jag

Jag och A käkade middag med gulle-Beate och hennes kille Mattias igår på etiopen - så jäkla gott var det! Trevligt också, vi bestämde att de får titta förbi oss nästa sommar då de reser norrut i Sverige.
Ska strax skjutsa Andy och sen är jag ledig några timmar innan det är jobb igen. (Och nej "A" och "Andy" är inte samma person!)
Igår var det väldigt blåsigt här i L.A men idag har det lugnat ner sig. Har inga planer för kvällen annat än att jag bore röja i lyan. Måste ringa veterinären och kolla när hundarna fick sin rabies spruta också...KOM IHÅG!!!!
Har satt igång med min smyckestillverkning igen efter att jag tappade intresset ett tag, plus att jag var så himla busy. Ska ta nya bilder och uppdatera hemsidan så kan ni titta.
Annars har jag faktiskt inte mycket att berätta. Vi åker ju till Sverige till julen och stannar tre veckor, och sen blir det flytt kort därefter. Vi hade ju inte planerat flytten innan vi bokade resa men jag ahde nog velat åka hem över julen ialla fall.

No comments: