Thursday, November 18, 2010

Goda och inte goda nyheter

En av mina käraste vänner fick dåliga nyheter idag, så jag är ledsen och sorgsen för hennes skull...:( Usch, livet är inte alltid lätt. Imorgon ska jag filma Ali när hon rider Dimas, en av Marias vänner uppe i Montana är intresserad av honom men vill naturligtvis se videofilm på honom så jag ska filma när Ali rider.
Det ska tydligen regna i helg, jag hoppas det bara är lätt för jag vill titta på Maria när hon rider i en hästtävling i helgen, hon är så himla duktig. Det är så roligt och inspirerande att se på duktiga ryttare.
Här kommer en rolig sida…
http://damnyouautocorrect.com/
A's kompis som har lilla Sugarbelly (chihuahuan som jag hämtade från East valley pound) ska förhoppningsvis behålla henne. Hon måste kolla med hyresvärden, här måste man ju ha lov att ha djur och får i många fall betala extra för det. Men tydligen är det inte omöjligt för henne att ha hund, så jag hoppas hoppas...Hon är ju den snällaste lilla vovven, skäller inte, är rumsren och en liten kärlekskorv.


Happy to be out of the pound!

No comments: