Thursday, August 21, 2008

Jag vill bo i en svamp

Jag klagade infor A att jag alltid stressar; upp vid 6 så jag hinner rida och gora allt annat man gor i stallet, hem snabbt, duscha, ata, jobba, hinna på gymet då jag har en tvåtimmar break, men då måste man ju hinna med allt man tankt sig så det kan bli jaktigt ialla fall, sen nar man då ar hemma efter sju på kvallen så blir jag stressad om det ar for stokigt och tvatten inte ar gjord eller ligger i tvattpåsar hemma... Varfor ar det så och vad ska man gora åt saken? Alla har sina stressnivåer och senate tiden har jag varit stressad over minsta lilla. Det ar ju inte så att jag har ett stressigt jobb men andå.. Man har val ratt till att vara stressad ialla fall. Och nu ar jag stressad over att jag INTE varit på gymet. Catch 22. You're damned if you do, damned if you don't. Ja jag vet inte.

Var med Linnsan och åt etiopisk mat, gott som vanligt och sen nar jag kom hem åt jag Ballerina kex eftersom jag varit på IKEA tidigare på dagen.

No comments: