Sunday, October 14, 2012

Söndag, latdag, slödag

Ska iväg och hämta pizza alldeles strax. Är hos mamma och pappa.
Igår kom Maria på middag till oss, pigan var vaken ett tag men somnade vid nio, tror jag det var. Hade ju förhoppningen att hon skulle sova lite längre, men nej då, klockan fem var hon pigg och alert och det var bara att kliva upp trots att jag bara sovit sisådär tre timmar. Att säga att jag var trött är ett grovt understatement. Vid elva var hon trött och sov en och en halv timme och då passade jag på att sova med. Men ingen träning blir det idag, är alldeles för trött kroppsligt för det. Men en vilodag ska man ju ha!
Joggade igår, eller det blev jogg/promenad men det var skönt. Tog det relativt lugnt eftersom jag är rädd för skador. Vi ska springa tjejmilen nästa år (jag, Sussie, Lena och Katti) så det är bara att sätta igång att träna.Nog för att ett år är länge, men jag är ju som sagt out of shape så det skriker om det. Det ska verkligen bli kul och vi har bokat hotellrum och kommer att ha en riktig tjejhelg i Stockholm!
Nu kallar pizzan och vi ska åka och hämta dem.

No comments: