Sunday, June 3, 2012

Välkommen måndag

Pigan har faktiskt sovit lite längre senaste dagarna - vaknat halv sex. En morgon sov hon till halv sju!
Har varit ledig helgen och det har varit underbart skönt. Jag har behövt ledighet, att vila upp sig och bara vara och mysa med pigan. Jag är ledig idag igen och sen jobbar jag imorgon och är ledig igen på nationaldagen.

Pigan har fått en gunga som vi hängt upp på verandan. Hon gungade i den igår och var överförtjust.
Jag var till doktorn i fredags och konstaterade inflammerade ledband - vilken supertur jag har med min träning! Kommer jag nånsin att bli vältränad igen?

Ska beställa lite grejer till pigans ettårsdag - tänk vad tiden går fort!! Beställde bilder igår som jag ska sätta i album, har inte beställt många bilder alls sen hon föddes och insåg att jag måste börja sätta ihop album. Jag har jättemycket bilder på datorn, men vill ju ha riktiga album också.

Anyway....Har inte så mycket annat att berätta just nu.


No comments: