Sunday, June 17, 2012

En tripp till Kiruna

Var till Kiruna i helgen och köpte bl a en byrå som jag ska måla. men den rymdes inte i bilen utan den står så länge hos min kusin och så får jag hämta den med släp en annan gång. Det var samtidigt bilträff i Gällivare och jag hade faktiskt planerat att gå ut men pigan fick en allergisk reaktion mot min mosters hund. Hunden slickade henne och ungefär en kvart senare blev hon alldeles röd i ansiktet och svullen så vi åkte in till akuten. Allt ar bra men det här bevisar ju onekligen att hon inte tål hundar, ialla fall inte alla. Jag ska be dem ta allergitest när vi åker in på 1-års kollen.
Maria är också här från  Los Angeles, vi var och käkade lunch häromdagen. Saknar, saknar, saknar L.A. så mycket att det inte är klokt!!!
Annars så går allt sin gilla gång, inte så mycket som händer och sommaren väntar vi fortfarande på.

No comments: