Wednesday, April 6, 2011

Sista onsdagen i L.A.

Oj vad jag är trött idag! Sov dåligt och klev till slut upp vid 6-tiden, pratade med mor på Skype medan jag drack en kopp té. Tog Snuggles till veterinären för hans kliande, han har nån slags allergi som gör att han kliar och kliar. Stackarn sov inte mycket inatt för det bara kliade. Jag fick ialla fall piller som han ska få i några dar. Tidigare har vi fått steroid spruta men det kan göra att de pissar mer än vanligt och med tanke på vår drygt 20-timmars resa så är det ingen bra idé.
igår träffade jag ialla fall Sandy för etiopiskt på och det var så himla gott så jag och MS beslöt oss för att träffas där imorn. Kan ännu inte riktigt fatta att jag säger hej då till alla, det känns så overkligt. Om en vecka befinner vi oss i Sverige - helt otroligt! Ashlee har velat flytta till Europa i flera år men jag har bromsat, nu känns det ialla fall rätt även om jag kommer att sakna mina värmen, solen, maten... Önskar att det fanns Whole Foods i Sverige och Veggie Grill...Och Daiya ost!
Tar en paus just nu, jobbade till halv åtta och käkade sedan, måste fortsätta packa så det mesta är klart när Ashlee kommer hem i morgon kväll för på fredag morgon måste vi köra ned allt till Long Beach.
Skypade förresten med Jessica också och bestämde att hon och David plus deras lilla Flora ska komma ut till Arlanda och träffa oss medan vi väntar på flyget norrut. Kul!

No comments: