Sunday, April 3, 2011

Packa och packa...

Ashlee ska jobba med doktorn nästa vecka, vilket innebär att de åker norrut och är borta hela veckan. Bra pengamässigt, men inte lika bra med tanke på allt vi måste fixa vår sista vecka här. MEN jag klagar inte, vi behöver pengarna så det löser sig på nåt vis.
Var till Target och inhandlade ytterligare saker, beställde mat - jag från Lotus Vegan IGEN, och Ashlee från Bob's Big Boy- och snart ska vi sätta igång med packande. Hur ska man få ner hela sitt liv i några ynka boxar? I och för sig är det bra att vi sorterar ut nu så vi inte har så mycket bråte, för det har vi verkligen haft. Vi har blivit av med massa, men har en del kvar.
Min sadel har inte sålt, grr, men min kompis Danielle sa att jag kan lämna den hos henne och hon kan försöka sälja den. Dollarn är så låg så man får inte mycket för sina pengar, det är ju inte så bra...Kunde inte dollarn magiskt gå upp till tio spänn bara för en dag så vi hann växla in våra pengar...!!
Jag måste även hinna till frissan, mitt hår är katastrofalt. Har aldrig varit en hårperson men nu är det verkligen dags!!

1 comment:

Gunilla said...

Ja,jag vet hur det ar att packa ner hela sitt liv nar man flyttar till ett annat land.Jattesvart att ens tanka hur man ska packa..
Vi packade allt i 3 resvaskor i flytten Sverige-Australien..alltsa en varsin! Fast vi hade ju tur att vi kunde lamna saker hemma hos min mamma..Hon har fortfarande fullt i kallaren..stackarn!
LYCKA TILL med flytten..hoppas att allting kommer att ga bra. Kommer att bli svart i borjan,med en sadan omstallning...och kanske behover A hjalp med svenskan? (Har han lart sig nagot redan??)
Kommer att bli jattespannande att hora hur det gar for er..Kramar:):):)