Monday, April 4, 2011

Ärenden och sånt

Middag på Vegge Grill med Ali, MS, Malin och Kris - mycket trevligt och gott. Man ska hinna träffa alla innan man åker, imorgon ska jag och Sandy äta etiopiskt.
Packat ytterligare idag, åkte och lämnade av lite saker till hundgården (Burbank shelter) och nåt donationsställe typ Goodwill fast det hette nåt annat, köpte även några fler lådor att packa i från Target. När ska jag klippa mig förresten??
Haft supervarmt här idag igen, 30 grader kanske..
Ashlee jobbar med doktorn så jag är ensam hemma, ovanligt eftersom jag haft sällskap med Ashlee så himla mycket senaste tiden. Han har verkligen ställt upp och varit så bra när jag varit ledsen och kommit med mig överallt eftersom jag inte velat vara ensam. Så det är lite ovant att inte ha honom här. Men han är tillbaka igen torsdag.
Jag är trött och ska lägga mig snart, sov inte så bra i natt.

No comments: