Saturday, April 9, 2011

Sista lördagen...


Stressad! Har packat mina två resväskor men allt får inte plats!! Aaaahhhhh! Måste kolla igenom bagaget igen och kanske rensa ut ytterligare saker, för jag tror att Ashlees väskor kommer att vara ganska fulla.
Jobbade sista dagen idag, försöker övertala dr men det är ju inte det lättaste, han är så jäkla envis. Fattar inte varför det är så svårt att säga ja eftersom det är klart att Irving får mer vård hos oss. Jag orkar inte ens prata om det. Fan vad jag är besviken och ledsen.
Sa hejdå till folk i stallet, har som sagt ännu inte fattat att jag ska åka. det var lätt att säga adios av den anledningen, annars har jag ganska svårt för farväl. Men som sagt, det känns ju inte som att vi ska flytta. kan inte fatta det ännu.
Lars var över igår, Ashlee lagade pasta och vi satt och snackade om ditt och datt. Kanske hinner ta en Veggie Grill på måndag, vet ännu inte, vi får se.
Imorron gäller det att städa lägenheten och inhandla det sista...Kommer inte på om det är nåt som saknas, men det är det säkert.
Stressad stressad...

No comments: