Tuesday, February 1, 2011

Jag har sagt upp mig!

Nu har jag sagt upp mig! Så många gånger som jag velat göra det, så många gånger jag varit less på mitt jobb, så många gånger jag önskat mig härifrån...Och snart är det dags.
Jag tror ärligt talat Martha blev lite ledsen och även John var lite bekymrad men jag sa att jag kommer att hjälpa dem hitta en ny person. Det känns lite trist, lite tomt, men så är det ju när man varit länge på ett ställe och det är dags att bryta upp. Jag har så oändligt många minnen härifrån, både bra och dåliga, men faktum är att den här familjen har varit en stor del av mig i många många år. Martha har mestadels varit jättebra och verkligen ställt upp, kommit med presenter när de varit bortresta, sett till på sitt sätt att man haft det bra, jag har kunnat plugga och köpa häst.
Så det känns lite vedmodigt, måste jag säga, farväl är inte alltid så lätt. Men nu är det gjort. Sakta men säkert lösgör jag de band som binder mig till L.A.

No comments: