Sunday, February 6, 2011

Hå hå ja ja

Ledig söndag, skönt. Men jag ska väl inte klaga på att jobba eftersom jag snart inte kommer att jobba alls. Har satt ut några annonser angående jobb här i Hollywood Hills, hoppas på några bra svar. Det är ju bara två månader kvar tills vi åker. Har massor att göra men det blir liksom inte av att ta tag i det, har ju börjat rensa så smått och ska ha loppis hos en kompis nästa söndag så då hoppas jag att jag blir av med en del.Men vi har ju så mycket, man fattar inte hur mycket man samlar på sig genom åren. Och nu måste man ju verkligen tänka: Ska vi betala shipping för det här?
Måste även ta reda på vad det kostar att hyra bil från Sthlm till Gve och boka det, kommer nog inte att boka in flyg eftersom vi har djuren med oss. Om en månad ska vi göra test hos veterinären så de har nog med antikroppar för rabies. Kollar även in flyg till Sverige i april, men enkel resa är superdyrt just nu, jag har hört att biljetterna blir billigare i mars, så jag hoppas på det. Annars får vi väl köpa tur och retur men det är ju surt att behöva göra det.
Jobbade några timmar igår och sen käkade jag lunch med Ali och så gick vi på bio på kvällen "The Rite" som var dålig och trist, fast Ali tyckte den var ok.
Idag blir det rensa av, så mycket jag kan. Men först ska jag käka frulle.

No comments: