Sunday, February 13, 2011

Yard sale och sånt

Hade yard sale idag hemma hos en kompis i Agoura Hills. Klev upp tidigt imorse och lastade doktorns Denali full med saker och åkte iväg. Våra kompisar sålde väldigt mycket och fick ganska bra med pengar, men vi hade ju bara en billast full och blev av med ganska mycket men blev inte så rika. Vi vill ju bli av med allt och slippa tänka på det så vi sålde allt superbilligt. Hellre det än att behöva packa bilen full och ta med det hem igen. Vi ska ha yard sale igen om två veckor, nästa helgen ska det regna så då blir det inget. Idag var det jättefint väder, soligt och varmt, kanske kring 20-25 grader. Vi fick även en kennel och en väska att ha hundarna i då vi flyger, så det var ju jättesnällt.
Men det är fortfarande mycket kvar, man inser inte vilken pack råtta man är om man inte har framme allt. Kläder, väskor, mattor, köksprylar, tavlor, ramar i all oändlighet känns det som.
Tog upp Irving med Martha igen häromdagen och hon sa att hon skulle prata med doktorn om det. Irving är ju min bästa vän, har varit i mer än sju år och jag kan INTE lämna honom här, och han vill ju vara med mig. Han följer mig var jag än går, in på toaletten tom, blir så glad när jag kommer hem och han är ju MIN i hjärtat. Så hoppas hoppas....
Träffade Sandy igår, åkte med henne och kollade lägenheter i Valencia dit hon ev ska flytta, hon var intresserad av en av dem så hon kan hålla den till i morgon. Så käkade vi sen lunch/tidig middag på La Salsa, gott!
Ska kolla filmen Red nu och mysa med hundarna...och ja just det, mannen också antar jag!

No comments: