Tuesday, January 18, 2011

Fortfarande sjuk


En vecka senare så kan jag bara förtälja att jag fortfarande är förkyld eller vad jag nu är - nu har jag ingen röst alls.
A har också hostat i över en vecka, snart två tror jag, har inte varit så här förkyld på flera år tror jag. De pratar om Golden Globe galan och Ricky Gervais, tycker att det är löjligt att det är sånt rabalder om hans hosting av showen - folk är så känsliga. Allt han sa - jag kollade inte showen men läste vad han sagt och det var väl inte så farligt - allt hade ju ett uns av sanning i det,e ller hur? Scientologen som alla säger är gay? Downey Jr's frukost? Haha det mesta han sa var ju jätteskoj. Fast man kanske måste vara Europé för att uppskatta det...
Jag har som sagt inte så mycket att berätta, annat än att vädret här är helt underbart - det är såna dagar som man inser att man kommer att sakna L.A och att vädret ju är helt helt underbart här och att man blir glad av solen. Men å andra sidan så blir det nog bra i Sverige också, man får tänka positivt.
Ska dricka mitt te nu och fortsätta läsa min bok..Ha det så bra...

No comments: