Sunday, January 23, 2011

Det går framåt..

Jag har lyckats ha lite av en konversation idag! Fortfarande lite hes och behöver vila rösten men det är så mycket bättre. Ett tag kändes det som att jag aldrig kommer att kunna prata igen.
Men helgen har varit lugn och bra. Jag och A åkte ner till Burbank igår och strosade lite affärer och käkade middag, sen gick han ut på kvällen medan jag var hemma och kollade The Office på Netflix. Idag träffade jag MS och vi var och handlade skor, käkade lunch på Veggie Grill och hade det jättetrevligt. Sen fick jag en svensk chipspåse och svenskt godis plus en hel del svenska och amerikanska tidningar så jag har haft en myseftermiddag här. Jag och A tog hundarna på prommis men sen har jag faktiskt bara kollat the Office och goffat.
Imorgon är det jobb igen, men det är ok - nu är det ju ialla fall tidsbestämt, jag kommer inte att jobba här för evigt. Det har varit ett prefekt jobb speciellt då man pluggar men jag har varit här alldeles för länge. Det är lätt att bli bekväm, plus att det här jobbet kicks ass på vissa sätt - och inte alls på andra.

No comments: