Saturday, January 8, 2011

8 januari

Var till Irene och Brad en sväng tillsammans med Tina, de hade nämligen inflyttningsfest. Mycket trevligt med god mat, roliga människor och underhållning. Vi stannade dock inte så länge, men det var trevligt den stunden vi var där.
Jobbade några timmar på morgonen och drog sedan till Whole Foods och inhandlade diverse saker, man kan verkligen handla hur mycket som helst och ofta blir det dyrt -det är ju ingen billig affär men allt är så gott och fint och man kan spendera timmar i den butiken om man bara hade tid.
Imorgon är det söndag och jag har inga planer,ska kanske till Maria och intervjua hennes vän Siv, men annars har jag inga planer. Det är skönt att bara vara ledig. Känner mig lite krasslig, A ligger hemma sjuk och hostar och snörvlar, men jag tänker INTE bli sjuk! Jag vägrar!!

No comments: