Sunday, October 12, 2008

Lugn helg

Jag hann träffa Kvasthilda och Lollo en sväng på Melrose igår. Skulle hängt med på partaj på kvällen, men efter att ha tagit en nap så kände jag mig lite frusen och krasslig och beslöt mig för att stanna hemma.
Idag var jag till stallet och red, sen käkade jag och Maria lunch på Rise 'n' Shine...Trevligt och gott! Har gjort en massa tvätt som jag nu borde hänga upp...Och försöka röja upp...Det är inte så lätt att hålla ordning när man är borta hela vardagarna och inte hinner plocka i ordning och hänga upp tvätt, dammsuga etc...
Hösten har kommit även till L.A. Det är väldigt blåsigt - Santa Ana vindar - för tillfället och kallt om mornar och kvällar. Några hästar från ett annat stall blev evakuerat pga brand i närheten, men de får nog flytta tillbaka hem i morgon.
Ska koka lite te nu...

1 comment:

Anonymous said...

TACK snälla:)!