Monday, October 27, 2008

Hemmakväll

Lite ändrade planer idag, skulle varit på ett möte med skoltidngen på dagen och så ikväll hade jag egntligen klass men den gick jag inte på. Skönt att vara hemma en kväll och bara glo!( Fast anledningen till att jag inte gick var för att jag jobbade.) Var på IKEA och inhandlade julmust häromdagen, dricker ju X antal julmust varje höst. Det plus skorpor med Västerbottensost - mums.

Pratade med min kompis I som har problem med ditten och datten, och då tyckte jag att det är så skönt att mitt liv är så simpelt och vanligt. Jovisst har man sina problem men oftast så ordnar ju allt sig till slut. Det kommer det ju att göra för I också såklart, men det är bara skönt att man inte längre behöver bry sig om vissa saker...Det enda som är skönt med att bli äldre är att jag blivit lugnare i mig själv och inte bryr mig lika mycket om vad folk tycker om en.
Ska stoppa nåt i ugnen till A som kommer hem snart, från skolan.

No comments: