Friday, October 17, 2008

Jag ska gå och handla lite gott......

Tidigt Halloween partaj i Malibu ikväll men vi ska inte gå.Här är det ju alltid världens hullaballoo 31 oktober, då ju Halloween är, och inte till Alla Helgons! Alltid en massa fester och en stor parad i West Hollywood, alla klär ut sig i de mest fantastiska kreationer. Jag tror faktiskt att Blue Man Group blev inspirerade av mig och Anna för vi var blåmålade i nyllet och hade blåa bald caps på Halloween -95. ..ha ha. Vet inte vad jag ska vara detta året... Det lär inte vara svårt att få tag på nåt så länge man är i god tid; affärerna är fullspäckade av diverse outfits.
Framkallade min första film i dag, det gick väl ok förutom att jag hade en färg film och den skulle vara svartvit! Jag skyller på A som inhandlade filmen och även laddade kameran. ... Men det spelar inte så stor roll eftersom det är bra att öva med alla vätskor och tjosans.

No comments: