Wednesday, October 15, 2008

Jåppe jåppe jåppejdi jåppejda

Det är ju en tjej från Piteå som förvunnit precis utanför Gällivare. Hon har varit försvunnen i en månad nu och det finns inga spår. Det är väldigt läskigt, för man förväntar sig inte att nån ska försvinna i lilla Gällivare. Fy tusan att vara anhörig och inte veta vad som hänt. Jag kan inte föreställa mig vad de går igenom; oron, ovissheten, rädslan, paniken...

Berättade jag att vi fick lära oss framkalla svartvit film på klassen förra veckan? Har inte gjort det själv ännu, men på fredag ska jag. Ska bara fota klart min rulle och köpa fotopapper....

Jag har haft en bra dag men jag är så fasligt trött just nu....så jag ska gå och lägga mig. Imorron ska jag till tandläkaren en tredje gång för min tand..I med en krona och så är jag klar.

2 comments:

yoakeem said...

i med en krona och så är du klar? Är du en sån där liten åkgrej som barn brukar kunna åka på i snabbköp och dylikt? ;)

Swedeheart said...

Nej för fan, jag är en kundvagn.