Saturday, October 18, 2008

Lördags godis

Till stallet på morgonen och red, Demon var lite sur idag. Jag försökte kela med honom men han bara stirrade på mig som jag var dum i huvet.
Sen åkte jag iväg till skolan och kollade en pjäs som jag nu recenserat. ( Stavade jag det rätt nu?) Och det ar i princip hela min dag, för pjäsen tog flera timmar...
Imorron ska jag med A och filma för hans skolprojekt; han tar ju cinema och television klasser. Ja jag ska ju inte filma men jag kallar mig själv för kreativ ledare. Ska kolla om jag ladda upp filmen här sen när den är klar, jag tror den kan bli ganska bra!
Over and out!
Glömde berätta att Sigvard - katten - fes i A's ansikte alldeles nyss. Det var ju lite kul.

1 comment:

Anonymous said...

Jodu, det där med att hästen kollar på en som om man är från en annan planet har jag varit med om! Det är så kul att jag kan se att Isabella har en personlighet och uttrycker det så tydligt! Hon är så kul och avslöjande. Det känns som att jag känner henne och det är ju fascinerande och helt nytt för mig, har aldrig kommit en häst så nära att jag upplevt det tidigare. Kul!!!! Ha det bra, kram från mig som pluggar järnet med en hemtenta.