Tuesday, February 12, 2008

Driving under the influenza

Jag ar sjuk, har influensa eller nat liknande. Suck. Allt var bra under helgen men efter min tvatimmars hike sa borjade jag kanna mig krasslig och mycket riktigt lag jag sedan och skakade i feberfrossa sa gott som hela natten. Det kom pa helt plotsligt, ingen foraning alls.
Skulle gatt pa en demonstration imorgon men sa blir det inte, jag kommer nog att vara hemma i morgon ocksa. Jag har Nurse Snuggles som tar hand om mig och har stannat i sangen med mig dessa tva dagar. Ashlee har ocksa varit ledig sa han har servat mig med apelsinjuice och te. 
Nu har det borjat bli fint vader har igen, man kan ha t-shirt om dagarna och slipper borja dagen med tre jackor som jag gjort de senaste manaderna nar jag akt till stallet.Snart kan jag nog stoltsera med min vanliga solbranna; den roda nasan och bondebrannan.
Samst dessa dagar: Jag har legat sjuk och matt kasst.
Bast: Vi hade ialla fall tur med vadret.

1 comment:

Digidiva said...

iisch, det låter inget roligt att vara sjuk, men du har ju i alla fall de bästa nurses som går att få:-) Krya på dig, Moxie Swedeheart!!