Saturday, February 2, 2008

No movie for lazy folks

Alla bloggar ju sa jag tankte jag ocksa skulle gora det. Fragan ar ju bara vad jag ska skriva om och sedan funderar jag pa hur jag far svenska bokstaver pa den har jadra datorn. Jag hade svenskt alfabet pa den gamla laptopen men jag vet inte hur jag ska gora det pa Mac:en. Jag ar ju inte speciellt datasavvy som de flesta som kanner mig vet.
Ialla fall.
Jag klev upp tidigt pa morgonen och drog ivag till Burbank Equestrian Center for Marias hast var med i en hastshow. Inte Maria sjalv alltsa for hasten reds av hennes tranare. Det var valdigt inspirerande att se alla duktiga ryttare ( bl a Gunter Seidel som ar en olympisk ryttare). Sedan hade jag en valdigt bra ritt med Demon sa jag var glad och nojd.Tva av tjejerna i stallet fyllde ar sa det blev aven tarta och en del andra godsaker.
Skulle ut och hika med Irving nar jag kom hem men jag var lat. Hade tankt att vi skulle ga pa bio ikvall ( jag och maken, inte Irvis) och se No country for old men ( jag alskar Javier Bardem! Mycket bra skadis!)) men nu verkar det inte bli av, vi ar bada valdigt lata ikvall. Funderar pa om vi ska ta oss till PF Chang for lite god mat...

No comments: