Thursday, November 10, 2011

Spegel spegel

Tog en repa förbi KappAhls idag, hittade en fin kofta och en söt klänning. Tack och lov provade jag dem innan jag köpte dem trots det lockande 30% på hela köpet för jag såg inte klok ut i någon av dem. I mitt huvud har jag kvar kroppen jag hade innan jag fick barn men när jag ser mig i spegeln är jag någon som är bra mycket större med fettvalkar på ryggen. Och det innebär att de kläder jag gillar och tror ser OK ut på mig inte alls gör det. Trist. Borde ju vara en sporre att börja träna lite eller åtminstone lägga av med det ständiga fikandet och godisätandet, men nej - jag fortsätter med tre wienerbröd till fikat som jag gjort senaste månaderna. Beach 2012 - knappast!
Imorron bitti kommer alltså Jessica och hennes lilla tjej, har inget planerat för helgen annat än att prata och gå igenom vad som hänt sedan vi sist träffades.
Snygg - men inte på mig!

No comments: