Monday, November 7, 2011

Ska boka resa snart

Planerar en visit till Los Angeles i februari, underbart att ha något att se fram emot. Kan inte fatta att det då gått snart ett år sedan jag flyttade därifrån. Var tar tiden vägen??
Har jobbat idag, kom precis på att jag måste ringa Jessica som kanske kommer och hälsar på i helgen. Vore superkul, men jag jobbar och har inte möjlighet att byta bort den så vi får se om hon kommer eller ej. Eller om DE kommer rättare sagt, hennes lilla dotter kommer också med.
Köpte en underbart söt klänning till pigan som hon ska ha till julen - ja innan dess också förstås men absolut på julafton. Det finns så mycket söta kläder till små tjejer!
Fick ett paket med smink från USA idag, från Mac. Jag får ju 40% av priset eftersom jag ju är makeup artist så man får väldigt mycket till ett bra pris. Köpte bl a några borstar och denna blush som jag ska prova imorgon: Mineralize blush, Miss Behave

No comments: