Tuesday, October 26, 2010

Tisdag

Idag ska jag till optikern och kolla synen, måste ksaffa nya brillor. Vill också passa på att göra det innan vi flyttar eftersom det finns en snubbe som gör brillor jättebilligt, ca 60 dollar för ett par brillor som man får på tio minuter.
I söndags var vi på A's släktings 100-års kalas, en jättepigg och glad dam som dansade på sitt eget partaj. Träffade då A's föräldrar som jag inte sett på läng, vet inte hur länge sen, kan det vara ett år?
Det enda trista med att flytta är ju att jag måste leta nytt hem till Dimas, inte det lättaste heller. Det är inte billigt att ha häst och många får ge bort sina hästar i dagens läge för de hittar ingen som har råd att köpa. Det enda jag bryr mig om är ju att han kommer till ett bra hem.
Nästa vecka kommer Sandy hit igen så det ska bli kul att ses. Beate med pojkvän kommer den här veckan och vi har bestämt att ses på en etiop. Vi har haft det regnigt några dar, gör mig ingenting, det är rätt mysigt tycker jag. Men jag måste erkänna att sommaren gick snabbt.

No comments: