Saturday, October 2, 2010

2 oktober


Eva som äger stallet och driver Special Spirit och svenska Hollywoodfrun Lena Jolton på Kiwanis förra helgen. Lena är sponsorship ansvarig för fundraisers.

Har varit på yoga, vlekt ju är helt underbart. Vi hade en vikarie idag och hon var mycket bättre..Har kollat på Amazon.com och ska beställa en yoga dvd- jag vet, jag blir alltid helt galen i saker och obsessed och många gånger tappar jag det sen...Hoppas att intresset för yoga håller i sig, men det tror jag. Det är så himla skönt, och jag ser fram emot den dagen när jag är lite mer vig än tegelstenen jag är nu..
Ska iväg till stallet, ska rida Dimas och kanske också Clark. Efter att vi haft det superhett i flera dagar så har det idag duggat lite. Kanske får vi vår höst snart, vi med.
UNderbart skönt att det är lördag idag, har inga dessmer planer för helgen annat än fika eller lunch med världens bästa Lars. Ska försöka göra lite smycken också- vill ju ge bort i julklapp plus att jag ju faktiskt vill starta en business av det.
Måste dessutom röja undan i lägenheten, den är visserligen städad nu men vi har så mycket skit - måste RENSA!
Oktober redan, tiden går fort.

No comments: