Friday, October 15, 2010

Fredagstjosan




Lugn hemmakväll igen! Kan ju lugnt säga att utelivet är över för min del. Det är kul att gå ut och ta nån drink när man får besök eller själv åker bort, men annars så är jag över det.
Stallet idag, har varit lat i två veckor och inte ridit, men jag ska på söndag. Jag måste ju njuta av den tiden jag har kvar med Dimas. Dessvärre har jag inte pengar att ta hem honom. Dessutom tror jag inte han skulle trivas i Sverige kylan. Det är det enda negativa med att flytta. Att behöva lämna min lilla pålle...:(
Scannade en massa gamla foton som jag lade in pa FB, som jag skrattade och mindes gamla tider. Speciellt tiden i London, vi hade så himla kul. Jag bodde där 91-93, och vilken underbar tid det var!
Anyway...Det är allt från mig. Klart slut.

No comments: