Tuesday, October 5, 2010

Hej!

Här regnar det! Fantastiskt att det var 45 grader förra veckan och denna veckan är det ruskigt och kallt. Inte för att det gör mig något, det är ganska mysigt att sitta hemma och dricka te och läsa en bok i mörkret.
Jag har ätit en bakad potatis med daiya ost och ska fortsätta läsa Kinesen eller The Man from Beijing som den heter på engelska (Henning Mankell).
Igår käkade jag och MS födelsedagsmiddag på Vegan Glory och idag träffade jag Sandy som är på väg tillbakafrån San Fransisco, på Jack and Jill's .
Så det har varit ett par dagar av fina vänner och god mat. Ikväll sitter jag bara hemma och glor teve och ska läsa. Ashlee jobbar, och kommer hem vid tre i natt.
Vill gå en stick-kurs för det enda jag kan sticka är halsdukar. Ska kolla upp om det finns några kurser i närheten. Perfekt ˙uost sysselsättning, eller hur! Kom precis på att ett nytt avsnitt av Dexter var i söndags så det maste jag kolla på...

Jag och Jon på Kiwanis (ryttartävling för handikappade)

No comments: