Sunday, September 13, 2009

Söndag kväll

Var till stallet på morgonen och longerade Dimas, vilket han behövde. Igår släppte jag ut honom för första gången sen april och han levde ju rövare och var skitglad, flirtade med stoet som var i hagen bredvid. Men hans hovar chippade lite pga hans vilda språng så det blev inget utsläpp idag. Jag är så glad för jag har hittat en till tjej som kan hjälpa med honom, nu när jag pluggar så har jag ju inte sa mycket tid och all hjälp emottages tacksamt.

Har pluggat lite i helgen fast inte så mycket, har fortfarande svårt att komma igång. Berättade jag att jag joggade häromdagen och hade träningsvärk fram till idag...Hmm, snacka om otränad. Imorn ska jag gå på gymet innan jag börjar jobba tänkte jag.
Ska plugga lite health och sen kolla lite teve tänkte jag. Har beställt Desperate Housewives på Netflix och är inne på tredje säsongen , 2005 eller nåt, så jag har en del att ta igen.
Jag har tjatat om detta på FB, men jag säger det igen: Hannah's Dream av Dianne Hammond. Vilken underbar bok!

No comments: