Monday, September 7, 2009

Memorial Day

Jag kan inte komma in i plugg"mode". Jag satt flera timmar med matten igår och skulle behöva plugga health, spanska och skriva artiklar med, men jag har ingen ork eller lust till det. Vaknade sent i morse, drog iväg till stallet och red Handsome, åkte till mitt stall och tog hand om Dimas och kom hem, käkade och tog en tupplur på soffan.
Jag har ialla fall lagt fram matteböckerna, måste ju avsluta läxan idag för jag hinner inte i morgn. Jag är fundersam på om jag måste droppa health klassen, vet inte om jag pallar med alla ämnen som jag har nu...Har redan panik inför det.

Igår var jag med Tina på min kompis Laras sons födelsedags party. Det var trevligt och gott med mat och tårta.
Vi har ju haft en tredagars helg - Memorial weekend- vilket har varit otroligt skönt. A är hos en kompis på bbq, ag ides inte följa med, måste ju som sagt var plugga.
Vilket jag ska göra....NU!

No comments: