Tuesday, September 8, 2009

LABOR day ska det vara!

Memorial Day, vad svamlar jag, det var ju LABOR day!
Jaja, vi var lediga ialla fall. Jag ska sätta mig ner med matten, har nån sida kvar att göra, men f-n så trist det är! Hade en klass halv åtta i morse (health) vilket är ganska intressant. Ikväll har jag spanska.
M tog hand om Dimas idag och jag tar hand om honom i morgon. Maria kommer att ta hand om honom på torsdagar. Jag måste hitta nån som tar hand om honom två dar till i veckan, för annars kommer jag att få stressa som tusan. Ibland måste man inse att man inte hinner med allt! Just nu är det skolan som gäller, Dimas får kärlek av andra när inte jag är där.
Vi fick göra ett hälsokontrakt med oss själva i vår klass förra veckan, och mitt kontrakt var att jag ska äta bättre och även äta den frukt och de grönsaker som jag inhandlar...De blir väldigt ofta liggandes i kylen och ruttnar bort. Har slängt bort en förmögenhet på dessa grönsaker. Och jag ska vara vegetarian!! I ärlighetens namn är jag väl mer en trash vegetarian, eller en chokolatarian.
Jaja, ska käka mos och veggiebullar nu.

No comments: