Saturday, September 5, 2009

Sea No Evil

Har världens värsta skitschema denna terminen med skola mest hela tiden och så ska jag hinna emd att jobba, ta hand om häst, hus och hundar också. Oh well, det är ju bara i fyra månader så det skall väl gå. Har för övrigt världens roligaste spanska lärare och världens tristade mattelärare...

Jag och Frank från skolan var på Sea No Evil med Seashepherd förra lördagen, de hade en art exhibition med silent action. Nu fick jag träffa Laurens som var lika söt i verkligheten som på teve, och så en massa andra havsherdar, inklusive kapten Paul Watson. Verkligen inspirerande och alltid roligt att träffa likasinnade. Och ja, jag vet att jag redan är gift och jag är lycklig med min A, men man får ju titta, det gör alla!

Jobbade några timmar idag, åt lunch på Whole Foods, I just love that store.
Nu måste jag iväg till stallet....

No comments: