Thursday, May 21, 2009

Tjaunajokk

Det är så skönt att det är fredag i morgon och dessutom Memorial Day på måndag, vilket innebär LEDIG DAG!! Veckan har varit helt ok, jobb och skola och en liten simtur idag. Jag simmade efter jobbet och det hann bli mörkt när jag simmat 20 minuter, och då skenade ju min fantasi iväg. Jag trodde att ett monster skulle ta tag i mina ben och dra ner mig så jag var tvungen att sluta simma.
Vad har jag gjort den här veckan annars? Inte så mycket annat tror jag. Jag tror att Blutsaften hjälper för jag känner mig faktiskt piggare.
Sorry, inga bilder ännu heller för datorn kan fortfarande inte attach files, vad tusan det nu heter på svenska. Sätta på filer? Klämma in filer?

1 comment:

Gunilla said...

Bifoga filer,heter det nog!
Ha ha,vad da for monster i vattnet?? Hajen,Jaws, kanske...
Skont att ni borjar fa varmare vader...Har har vi haft oversvamningar,efter att det har regnat non-stop i 2 dygn..Mitt dagis klarade sig precis.Gatan utanfor fanns det 3 bilar,som var halvt under vatten!
Nu kommer nog folk att sluta att tjata om hur torrt det ar...
Kramar