Wednesday, May 6, 2009

Häck väck våt fläck

Det är möjligt att jag har lite mer energi. För det första vaknade jag klockan sex i går morse. Jag har städat! jag har lust att jogga! Dessutom har jag börjat på min läxa som jag låtit sitta flera dar. Matten har jag däremot inte gjort, det tar emot. Jag vet att jag borde, eftersom vi har prov nästa vecka. Men de tar emoooott!!

Skulle ju flyttat Demon före jul vilket jag aldrig gjorde. Men igår bestämde jag lite hux flux att vi ska flytta, så nu är stallplats fixad. Mitt nuvarande stall är ju inte som det var, ridbanan är för stenig, det finns inga roliga människor där längre och det är bara trist att gå till stallet. Jag var och käkade lunch i Evas stall - jag och Ali handlade mackor och så satt vi plus Eva och en kompis till henne och njöt av det underbara vädret - och då kände jag att det är dags att flytta. Ska säga upp mig när M kommer tillbaka från sin semester oh så blir det flytt den första jui. Wohoo!!!


Ska på en bbq hos Ali efter matten ikväll. Ska bli skoj!
Vädret är underbart! 30 grader, du kan lita på mig, du kan lita på mig....

No comments: